7 Αυγούστου, 2016

Άλογα με μάσκαρα και extension για την τέλεια selfie; Και όμως…

Δεν μας έφτανε το ντόπινκ στους αγώνες ταχύτητας στον Ιππόδρομο, τώρα τους φορούν και μακιγιάζ! Στις εκθέσεις αλόγων στη Μ. Βρετανία μια νέα μόδα παίρνει διαστάσεις επιδημίας, σε μια προσπάθεια να παρουσιαστούν τα άλογα πιο όμορφα για τους κριτές!

Μάσκαρa, eye liner, baby oil, extension και make up είναι λέξεις που δεν ταιριάζουν σε ένα διαγωνισμό μορφολογίας αλόγων αλλά στα καλλιστεία Μις Κόσμος. Όμως αυτό τα τελευταία χρόνια έχει καταπατηθεί και οι εκτροφείς aλόγων έχουν υπερβεί κάθε όριο λογικής και επαγγελματισμού στον ανελέητο αγώνα να κερδίσουν την εύνοια των κριτών και φυσικά να κάνουν τα άλογα τους αρεστά στα μικρά κοριτσάκια, που συρρέουν με τους μπαμπάδες με τα μεγάλα πορτοφόλια έτοιμα, να τους αγοράσουν ένα πόνυ!

Διαγωνιζόμενη εκτροφέας επί το έργον!

Όχι φυσικά, ένα όποιο και όποιο άλογο! Ο πρωταθλητής που θα φορέσει την κορδέλα της έκθεσης, μπορεί να μην κερδίζει αξιοζήλευτα έπαθλα, αλλά η αξία πώλησής του εκτοξεύεται στα ύψη κάθε φορά που πεταρίζει τις βαμμένες του βλεφαρίδες. Όπως εξηγεί ο David Tatlow, πρώην εκτροφέας και σημερινός  πρόεδρος της British Show Horse Association αυτή η απαίσια πρακτική χρησιμοποιείται από αυτούς που αντί σωστό grooming στα διαγωνιζόμενα άλογα τους, επιλέγουν την εύκολη λύση του μακιγιάζ και επιρρίπτει τις ευθύνες για την εξάπλωση της πρακτικής στα κακομαθημένα πλουσιοκόριτσα.

Clipboard

Άλογο πριν και μετά την εφαρμογή σκιάς, eye liner και extension χαίτης. Το smokey eye effect πάντα εντυπωσιάζει τα κορίτσια

Το γεγονός παραμένει πως οι διαγωνιζόμενοι, παρά τις επικρίσεις της επιτροπής και του προέδρου, καταφέρνουν αρκετές φορές να ξεγελάσουν τους κριτές, ιδιαίτερα τους καινούριος και τα προϊόντα μακιγιάζ για άλογα γίνονται όλο και πιο περιζήτητα, καθώς σιγά-σιγά οι εκτροφείς πέφτουν στην παγίδα της εύκολης κερδοφορίας, όταν βλέπουν πως δεν είναι ανταγωνιστικοί.

Τα προϊόντα αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως για να δώσουν έξτρα λάμψη στο βλέμμα και όγκο στην χαίτη και την ουρά, ακόμα και στην μουσούδα τους. Αυτό που προκαλεί ιδιαίτερη απέχθεια είναι ο τρόπος που παρουσιάζεται ως κάτι απόλυτα φυσιολογικό που στόχο δεν έχει να κάνει το άλογο “καρνάβαλο” αλλά να φέρει στην επιφάνεια τις κρυμμένες αρετές του και να κρύψει μικρά σημάδια και ουλές σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της εκπροσώπου εταιρείας τέτοιων προϊόντων, Sarah Turnbull. Για το κέρδος φυσικά, ούτε λόγος!

Έτσι αρχίζει η εφαρμογή του προϊόντος…

Το τελικό αποτέλεσμα, σκιά, eye liner, μάσκαρα, glitter και στο τέλος ένα στρώμα baby oil.

Ακόμα πιο σοκαριστικό είναι το γεγονός πως τα άλογα, ένα από τα πιο υπερήφανα ζώα του πλανήτη, εξαναγκάζονται σε αυτές τις εφαρμογές αισθητικής μόνο και μόνο, επειδή η αυξανόμενη ζήτηση δεν έχει ως στόχο την αναζήτηση ενός καθαρόαιμου με καλά μορφολογικά στοιχεία, αλλά ενός αλόγου top model που θα βγάζει την τέλεια selfie με κάθε επίδοξη Barbie Αμαζόνα που δεν βρήκε εύκαιρο μονόκερο και οι άνθρωποι που θα έπρεπε να τα προστατευούν είναι αυτοί που τα εξεφτελίζουν. Τι απόμένει ακόμα να δούμε πλαστικές για να μην δείχνουν αλογομούρες οι φοράδες;

 

Κοινοποίηση:
Tags: